Prepad pozícií v Google?

17. Október 2013  

Nakoľko google stále pritvrdzuje, pribúda penalizovaných webov. Tí čo o seo veľa nevedia, netušia ani o nejakých aktualizáciách, vidia len výsledok a tým je prepad pozicií a s nimi aj návštevnosti. Dôvodom môžu byť napríklad aj také staré registrácie do ...Čítať celý článok »


Diferencovanie odkazov

1. Marec 2013  

Krátky seo tip. Malo by to byť v základnej výbave každého linkbuildera, ale práve diferencovanie (rôznorodosť) odkazov je najčastejšia chyba a google za to aj najčastejšie postihuje.  Čítať celý článok »


Mať weby pod google webmaster tools je povinnosť

23. Júl 2012  

...alebo aspoň pokiaľ nastal problém. Zdá sa vám, že vám klesli pozície, alebo ak nesledujete pozície, že vám klesá návštevnosť z organiky? V týchto časom je to celkom možné. V tomto krátkom blogu uvediem asi 3-4 možné (a zrejme aj ...Čítať celý článok »


Ako rozpoznať nekvalitné seo – pokračovanie

7. August 2011  

V minulom článku o nekvalitnej optimalizácií som písal o výmene odkazov, všeznalých agentúrach a jednotlivococh a o ponuke služieb, ktoré sú vam nanič. Rád by som nadviazal a upozornil na ďalšie neduhy v tejto oblasti. Máme na to lidi Táto časť je ...Čítať celý článok »


Ako rozpoznať nekvalitné seo ponuky

6. August 2011  

Tak ako je to pri každom tovare a službe, aj seo má svoje parametre kvality. Možno trochu netypicky ich má každý rozdielne. Ako potom nájsť tú "správnu" kvalitnú ponuku optimalizácie? My v seocentrum sa riadime jedným dôležitým pravidlom, ktoré naozaj ...Čítať celý článok »


Prípadová štúdia – kongo.sk

5. August 2011  

Optimalizáciu pre web kongo.sk robíme vlastne dosť krátko, niečo vyše 7 mesiacov. Výsledky nabiehajú celkom rýchlo a to aj napriek tomu, že ide o značne konkurenčný segment trhu. Veľká časť firiem v tomto segmente získava odkazy napríklad vďaka sponzorovanému hostingu, ...Čítať celý článok »


Prípadová štúdia – letenky.sk

22. Júl 2011  

Predaj leteniek nepochybne patrí medzi silne konkurenčné odvetvie. Okrem veľkých hráčov na trhu pôsobí nespočet menších webov, ktoré sa monetizujú cez afilliate. Tieto menšie weby sú často úzko zamerané na jedného poskytovateľa alebo destináciu. O to je potom ťažšie takéto ...Čítať celý článok »


Čo si na nás google pripravil v novom algoritme

15. Marec 2011  

V USA úspešne spustený a na zvyšok sveta čakajúci algoritmus od google. Jeho hlavnou úlohou je postihovať málo hodnotné weby tzv. content farmy, teda obsahové weby, ktoré nemajú reálny prínos, často okopírovaný obsah a dosahujúce dobré pozície vďaka seo. Čítať celý článok »


Prípadová štúdia – esperky.sk

29. December 2010  

Ako sa hovorí, na konci roka by sa malo bilancovať. Je to už veru rok, čo sa začali práce na webe www.esperky.sk. Aj keď bol rozpočet nižší, počítalo sa s dlhodobou spoluprácou a výsledky sa za posledné mesiace začínajú dostavovať. ...Čítať celý článok »


Seo lišty – odkazové sady

5. November 2010  

Keďže (bohužiaľ) máme jedného klienta, ktorý platí nemalé peniaze za odkaz z lišty a sám priznáva, že v podstate to nemá žiadny efekt, rozhodol som sa napísať pár riadkov prečo lišty nepoužívať. Lišta s odkazmi sa dá spraviť rôznymi spôsobmi, ...Čítať celý článok »