Seocentrum logo
Menu
Seocentrum logo
Zatvoriť
+421 917 860 144 Napíšte nám
  • Úvod
  • Čo robíme
  • Referencie
  • Cenník
  • Kontakt
  • Čo je SEO?
  • Blog

Blog

Kategórie

  • Copywriting
  • Internetový marketing
  • Linkbuilding
  • Off page optimalizácia
  • On page optimalizácia
  • Prípadové štúdie
  • SEO poradňa
  • SEO tipy
  • Vyhľadávače

Písať či nepísať firemný blog

13. 6. 2016

Dilema, pri ktorej by sa aj Hamlet uškrnul a povedal: „Vďaka za moje jednoduché byť, či nebyť .“ Jasné, obsah je kráľ/content is king to vie dnes už každý. Najlepší marketér aj majiteľ malého eshopu s keramikou. Je to dôležité pre SEO, pre návštevníkov, pre Google a hlavne pre vás. Teda aspoň tak ste sa […]

Prečo sú testimoniály dôležité pre vašu stránku

7. 6. 2016

Chcete vedieť ako bannery a testimoniály spolu súvisia? Takto. Nedávno na svojom Facebooku písal Richard Mareček, Strategy Director v reklamnej agentúre Mayer/McCann Erickson, menšiu úvahu o internetových banneroch. V skrate ide o to, že sú naprd. Prečo? Pretože ak si naplánujete, že váš banner uvidí milión ľudí, cielene naň klikne len 70 – 800 ľudí (to […]

9 tipov ako napísať šťavnatý headline

30. 5. 2016

Ako hovorí David Ogilvy, jeden z najlepších copywriterov všetkých čias: „V priemere päťkrát viac ľudí číta titulok ako zvyšok textu. Ak ste napísali titulok, minuli ste osemdesiat centov z vášho dolára.“ Iná štatistika hovorí o tom, že 8 z 10 ľudí si prečíta titulok, ale iba 2 z tých 8 pokračujú čítaním článku. Môžete si […]

Ako napísať newsletter, aby si ho ľudia prečítali

8. 5. 2016

Facebook je mŕtvy, Twitter je mŕtvy, newslettre sú mŕtve. Dnes je trendy písať o všetkom, že je mŕtve. Iba o anglickej kráľovnej píšu, že žije. Ak to však bude takto ďalej pokračovať, newslettre bude čakať osud QR kódu. Dobrý nápad, na ktorý sa kvôli marketérom zabudne. Prečo? Pretože ho používali na každú blbosť, ktorá nikoho […]

Ako písať text, aby sa čitateľ nezbláznil

2. 5. 2016

Minule som napísal a vy ste, dúfam, prečítali „čo to ten copywriting je“. Prvé kolo oťukávania a spoznávanie „súpera“ máme za sebou, pred druhým kolom sa pozrieme na to, aké chyby musíte odstrániť, ak chcete svojho súpera, ktorým je zlý text, poraziť. Keby som tieto chyby vo vašom texte objavil, nič by som si od […]

Čo je copywriting a prečo je pre váš web dôležitý

26. 4. 2016

Keď som som na začiatku vysokej školy prvýkrát počul o pozícii „copywriter“, predstavil som si niekoho, kto celý deň prepisuje články, má hrubé okuliare, lebo má zničené oči, a na chrbte má hrb ako mandolínu. Ale aj dnes je to zamestnanie, o ktorom ľudia mimo marketingu veľa nevedia. Takže kto je copywriter? Je to človek, […]

Trápi vás prepad pozícií v Google?

17. 10. 2013

Nakoľko Google stále pritvrdzuje, pribúda penalizovaných webov. Tí, čo o SEO veľa nevedia, netušia ani o nových aktualizáciách, vidia len výsledok, a tým je prepad pozícií a s nimi aj návštevnosti. Dôvodom môžu byť napríklad aj staré registrácie do katalógov vo väčšom počte. Preto reagujeme na dopyt po náprave a zaraďujeme túto novú službu samostatne ako krízové seo. Skúseností […]

Diferencovanie odkazov

1. 3. 2013

Krátky SEO tip – diferencovanie odkazov by malo byť v základnej výbave každého linkbuildera, ale práve chýbajúca rôznorodosť odkazov je Googlom najčastejšie postihovaná. 

Mať weby pod Google Webmaster Tools je povinnosť

23. 7. 2012

Alebo aspoň pokiaľ nastal problém. Zdá sa vám, že vám klesli pozície, alebo ak nesledujete pozície, že vám klesá návštevnosť z organiky? V týchto časoch je to celkom možné. Chcete vedieť 3-4 možné (a aj najčastejšie) dôvody? Pre lepšie pochopenie vašich webov, budete potrebovať účet pod GWT, ktorý sa medzičasom stal naozaj zaujímavým analytickým nástrojom a najnovšie […]

Ako rozpoznať nekvalitné SEO (pokračovanie)

7. 8. 2011

V minulom článku o nekvalitnej optimalizácií som písal o výmene odkazov, všeznalých agentúrach a jednotlivcoch a o ponuke služieb, ktoré sú vám nanič. Teraz budem pokračovať a upozorním na ďalšie neduhy v tejto oblasti. Máme na to lidi Táto časť je o niektorých veľkých agentúrach, ktoré aj telefonicky otravujú ľudí s ich ponukou PPC, emailingu, […]

Ako rozpoznať nekvalitné SEO ponuky

6. 8. 2011

Každý tovar, a SEO nie je výnimkou, má svoje parametre kvality. Možno trochu netypicky ich má každý rozdielne. Ako potom nájsť tú „správnu“ kvalitnú ponuku optimalizácie? My, v Seocentrum, sa riadime jedným dôležitým pravidlom, ktoré naozaj funguje, a neberte to len ako frázu. Je to staré známe: „Spokojný zákazník je najlepšia referencia,“ a naopak nespokojný klient […]

Prípadová štúdia – kongo.sk

5. 8. 2011

Optimalizáciu pre web Kongo.sk robíme iba viac ako 7 mesiacov. Ale výsledky nabiehajú celkom rýchlo, a to aj napriek tomu, že ide o značne konkurenčný segment trhu. Veľká časť firiem v tomto segmente získava odkazy napríklad vďaka sponzorovanému hostingu, partnerstvám a druhá vec, ktorá významne hrala v náš neprospech, je dĺžka pôsobenia na trh.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • >

Referencie spokojných zákazníkov

So Seocentrum spolupracujem už asi 4 roky. Počas spolupráce sme nenarazili na žiadne problémy, komplikácie či spory. Vždy došlo k pozitívnym posunom webov. Spoluprácu sme viackrát prerušili, keďže nie je potrebné pri každom biznise budovať SEO neustále. Pri prerušení spolupráce nebol s pauzou nikdy problém, vždy sa všetko načas a presne dohodlo. O inej firme tohto typu ani nerozmýšľame, keďže hlavne tie najznámejšie SEO agentúry sú často až absurdne predražené. U Seocentrum máme isté vždy normálne a korektné ceny a jednanie narovinu, žiadne rozprávky. V spolupráci pokračujeme aj naďalej.

bieliace-pasiky.com

Majiteľ (Bieliace-pasiky.com)

Na společnost Seocentrum jsme se obrátili s požadavkem na vytvoření kvalitní SEO optimalizace pro náš internetový obchod s cílem znovuzískání předních pozic, které jsme po propadu ztratili. Cíle i načasování bylo dosaženo a díky skvěle odvedené optimalizaci si nás opět potenciální zákazník vždy najde. Služby firmy Seocentrum mohu jen doporučit.

i-puzzle.sk

Petr Kaštyl (i-puzzle.sk)

Naše skúsenosti so Seocentrom sú výborné, spolupracujeme už od roku 2012, takmer všetky naše kľúčové slová sú na prvých miestach, ak nie prvé. Ak niekto hľadá dobré SEO služby za výborné peniaze, môžem len odporučiť.

Potichu.sk

Michal Nižnánský (Potichu.sk)

SEO centrum je super, sú rýchli, spoľahliví a hlavne orientovaní na výsledky. Odporúčam.

iFOCUS.sk

Michal Čuridlo (iFOCUS.sk)

Výborná spolupráca. Nemažete ľuďom marketingové sračky okolo úst, ale poskytujete čistú službu. Iné agentúry to robia skôr naopak a slabú službu zabalia do pekných rečí. Tu človek dostane to, za čo si zaplatí.

Autoskola-Feki.sk

Martin Fekiač (Autoskola-Feki.sk)

Naše skúsenosti s firmou Seocentrum sú výborné. Všetky kľúčové slová, ktoré sme si stanovili, išli na popredné priečky.

Nabytokakuchyne.sk

Lukáš Hula (Nabytokakuchyne.sk)

So Seocentrum spolupracujeme už asi druhý rok. Komunikácia je profesionálna, bez zbytočných omáčok. Páči sa mi schopnosť samostatne pracovať na požiadavkách a prehľadné mesačné reporty. Môžem len odporučiť.

Atomer.cz

Lukáš Adamec (Atomer.cz)

So Seocentrum spolupracujeme nepretržite už viac než 5 rokov. S poskytovanými službami sme nadmieru spokojní, páči sa nám proklientsky prístup, férové jednanie a vysoká efektivita práce.

Datasun.sk

Ľuboš Halabuk (Datasun.sk)

So Seocentrum spolupracujeme od roku 2012. Aj vďaka tejto spolupráci nastal výrazný posun v predajnosti našich produktov. A to je to hlavné, o čo všetkým ide.

Hrackarstvo.eu

František Miškovič (Hrackarstvo.eu)

Seocentrum môžem len odporúčať. Skvele výsledky aj vo vysokokonkurenčných témach. Dobrá komunikácia a serióznosť. Spolupracujeme už viac ako 5 rokov.

Printmania.sk

Filip Znamenák (Printmania.sk)

Spoluprácu so Seocentrum odporúčam pre ich profesionálny prístup, bezproblémovú a rýchlu komunikáciu a poradenstvo. Spolupracujeme jeden rok a naše skúsenosti sú výborné.

Butikovo.sk

Eduard Vojček (Butikovo.sk)

So Seocentrom spolupracujeme na viacerých projektoch niekoľko rokov a sme veľmi spokojní.

InteraktivnaTabula.com

 

Boris Gogola (InteraktivnaTabula.com)

©2008 Seocentrum.sk

+421 917 860 144

 info@seocentrum.sk

 tomassvorada

Hodnotenie klientov 24 hodnotení, 4,6 /5

Seocentrum

Tweets by @seocentrum

príspevková organizácia dobrý anjel

Cookies

Ochrana osobných údajov

Na stránkach používame cookies. O ich význame sa môžete bližšie informovať tu OK