Prípadová štúdia – klubher.cz
21. 11. 2009
Klubher.cz je jeden z mnohých eshopov v oblasti hračiek. Tento odbor je vcelku konkurenčný a veľmi sezónny. S majiteľom som sa stretol niekedy na začiatku júna, aby sme prebrali stratégiu a tiež som potreboval vedieť jeho názor na vec.
Hlavná požiadavka bola zvýšenie návštevnosti z vyhľadávačov. Dohodli sme sa teda na vypracovaní SEO auditu. Po aplikovaní väčšiny navrhovaných zmien z auditu sa čakalo na preindexovanie stránok vyhľadávačmi. Táto fáza išla až nečakane dobre. Samozrejmosťou boli aj dodatočné konzultácie a reporty cez mail a Skype. Postupne sa návštevnosť začala zvyšovať, v čase písania tohto článku je hodnota nárastu 250% oproti stavu z pred začatia spolupráce.
(merací kód google analytics bol pridaný až po začatí spolupráce)
Návštevnosť bude teraz rásť, pretože sa blížia vianoce. Takto zvýšená návštevnosť spolu s dobrou cenovou politikou a akciami môže mať za následok dobré ROI a vyššie zisky.