Prípadová štúdia – relaxvip.sk

3. 9. 2010

Masážny salón Relaxvip.sk mal záujem s nami spolupracovať už v apríli, no keďže sme sa nezhodli v otázke peňazí, teraz už náš klient sa rozhodol pre lacnejšiu ponuku. Už po pár mesiacoch nás oslovili opäť. Tentoraz kvôli tomu, že ich doterajšie výsledky sú neuspokojivé a radi si priplatia za naše SEO služby.

Ako som sa neskôr dozvedel, na webe pracovali dovtedy až 2 SEO konzultanti, resp. 2 SEO agentúry, ale výsledky neboli podľa predstáv majiteľa a nám dal poslednú šancu, potom sa chcel obrátiť na agentúry z Čiech.

Žiadne Česko sa nakoniec nekonalo, pretože výsledky prišli už počas prvého mesiaca. V čase písania tejto štúdie, začíname 3. mesiac spolupráce a musím povedať, že to ide veľmi hladko a vďaka zaujímavému zameraniu webu je zdrojov na odkazy dosť. Na druhú stranu treba povedať, že rozpočet je minimálny, čo sa našich požiadaviek týka. Pod túto hranicu zákazky neberieme, nech je zameranie akékoľvek.

Aké sú teda výsledky po 2 mesiacoch prác?

Prístup do štatistík návštevnosti nám poskytnutý nebol, ale dohoda bola smerovaná na pozície kľúčových slov. Pre zákazníka boli prvoradé „masáže v Bratislave“ a „masáže Bratislava„. My sme pridali aj ďalšie.

  • masáže bratislava – 1. miesto
  • masáže v bratislave – 1. miesto
  • masáže – 2. miesto
  • masážny salón – 2. miesto
  • masáž – 5. miesto

Do budúcna chceme pokračovať s hlavnými slovami masáže a masáž a pričleniť aj konkrétne druhy masáži, ktoré si sami pýtajú optimalizáciu :) .